Elektromechanické závory ADŽ 71 a GreenPro Barrier představují spolehlivá řešení pro efektivní a bezpečné řízení přístupu na železničních přejezdech, v průmyslových areálech a na komerčních parkovištích.
Závora ADŽ 71 je navržena pro náročné podmínky železniční dopravy, s robustní konstrukcí a přesným ovládáním, které zajišťuje plynulý a bezpečný provoz.
GreenPro Barrier nabízí moderní design a rychlé otevírání, ideální pro místa s vysokou frekvencí provozu, jako jsou parkovací systémy. Oba modely jsou vybaveny pokročilými bezpečnostními prvky, jako jsou fotobuňky a bezpečnostní kontaktní lišty, a mohou být integrovány s různými přístupovými a bezpečnostními systémy pro maximální flexibilitu a spolehlivost.


Závora se skládá z následujících dílů:
• stožár se skříní pohonu závory
• křídla s protizávažím pro vyvážení hmoty břevna
• břevno závory s unašečem
• Stožár závory tvořící nosnou konstrukci je připevněn k prefabrikovanému betonovému základu uloženému v zemi.
Pohon závory zahrnuje vysoce výkonný elektromotor, převodové soukolí, spřahadlové zařízení, stykač, dorazové tlumiče břevna a hlavní hřídel
s ozubeným segmentem. Spínací vačky a křídla břevna jsou umístěny v robustní litinové skříni se sklápěcím, odnímatelným a uzamykatelným víkem. Pohon je uchycen na stožáru pomocí odolných objímek a pevného spojovacího materiálu. Tento systém pohání stejnosměrný elektromotor typu SM 2003M, známý svou spolehlivostí.
Základní funkce závory zahrnují udržení břevna ve vztyčené poloze pomocí elektromagnetu. Po jeho deaktivaci se břevno automaticky sklápí vlivem gravitace a pohyb je regulován motorem, který funguje jako dynamo. Délku břevna lze přizpůsobit potřebám a vzdálenosti stožáru od komunikace, což zajišťuje flexibilitu v různých podmínkách.
Tento model závory je navržen pro venkovní prostředí podle normy ČSN 34 2600 a je odolný vůči extrémním teplotám v rozsahu od -40 °C do +55 °C. Díky robustní konstrukci a odolnosti vůči povětrnostním vlivům zajišťuje bezproblémový provoz, a to i v náročných elektromagnetických podmínkách.
Naše firma provádí kompletní servis a údržbu závor ADŽ 71. Běžná údržba zahrnuje výměnu břevna, opravu kontaktových sad, západky rohatky, rohatky a kotvy elektromagnetu. Všechny náhradní díly jsou originální a zaručují dlouhou životnost zařízení.
14/30 V=
300 W
1,05 m
90°
cca 12 s
IP43
430 kg
4,25, 5,00, 6,50, 7,50 m

České silniční závory GPB 50, GPB 55 a GPB 30S1 jsou elektromechanické závory standardní konstrukce s rychlostí otevření a zavření nastavitelnou v rozmezí 3-5 vteřin. Používají se zejména v parkovacích systémech GPP F.
Pohon s převodovkou tvoří kompaktní celek, pákový mechanismus s vinutou pružinou zajišťují přenosy a vyrovnání sil.
K řízení je využita osvědčená jednotka GP Cu3 s volitelně integrovanými detektory vozidel, případně s přijímačem registrovaných dálkových ovladačů.
Maximální délka ramene závory je 5 m.

České elektromechanické závory AG500 a AG900 jsou závory robustní konstrukce s vysokým výkonem a dlouhou životností, vhodné pro všechny aplikace kontroly vjezdu řízení pohybu vozidel na místa s intenzivním provozem do šířky průjezdu 5 metrů (AG500) až 9 metrů (AG900).
Samonosná skříň z ocelového plechu o tloušťce 2,5 mm s dvojitou povrchovou úpravou v barvě RAL2000. Elektromechanický pohon, který obsahuje speciální 1-fázový elektromotor, šnekovou převodovku, vyvažovací pružinu a klikový mechanismus.
Veškeré ovládací a bezpečnostní funkce jsou zajištěny mikroprocesorovou řídící jednotkou. Automatické závory AG500 a AG900 zajišťují vysokou spolehlivost provozu.
1-fázový / 230V, 50Hz / 370W
1-fázový / 230V, 50Hz / 250W
120 °C
elektrohydraulický
vestavěná 615 BPR
automatic
5,0 m
4,0 m
50
40
400 000
600 000
IP 44
-20 °C až +55 °C
270 x 140 x 1015 mm
34 Kg